Zwrot i Wymiana

ODSTĄPIENIE OD UMOWY i WYMIANA

 

Sklep Internetowy salewa.waw.pl jest autoryzowanym dilerem marki Salewa, w naszej ofercie posiadamy wyłącznie oryginalne produkty. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep salewa.waw.pl objęte są dwuletnią gwarancją Producenta.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)

Każdemu Konsumentowi, będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny, poprzez złożenie w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Celem ułatwienia wzajemnego rozliczenia stron zaleca się, aby konsument odstępujący od umowy podpisał i odesłał fakturę korygującą w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.

Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy i wymiany znajdują się w Regulaminie.

ZWROTU zamówionego towaru możesz dokonać korzystając z modułu zwrotu towaru, do którego uzyskasz dostęp po zalogowaniu na swoje konto na stronie www.salewa.waw.pl. To najlepszy sposób na załatwienie sprawy zwrotu.

Jak zwrócić towar przy użyciu formularza odstąpienia od umowy?

1. Aby odstąpić od umowy konsument zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w tym celu może wykorzystać gotowy formularz przygotowany przez sklep, który można znaleźć TUTAJ.

2. Zapakuj produkty wraz z oświadczeniem bądź dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

3. Wyślij zwracane produkty na adres sklepu, w którym dokonano zakupu:

Firma Walkabout Sp. z o.o.

Sklep Salewa Warszawa

ul. ul. Aleje Jerozolimskie 53

00-697 Warszawa

(POLSKA)

Firma Walkabout Sp. z o.o.

Sklep Salewa Rzeszów

ul. Zamkowa 13

35-032 Rzeszów

(POLSKA)


Z dopiskiem "Zwrot"

 

BARDZO WAŻNE!

1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, albo jego kserokopii.

2. Pamiętaj, że zwracany towar nie może być używany.

3. Zwrotu wpłaty dokonamy w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku, jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.

4. Koszty odesłania produktu do sklepu salewa.waw.pl pokrywa konsument.

5. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem albo dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania.

 

 

WYMIANA

Każdy zakupiony produkt w sklepie salewa.waw.pl można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Konsument wymieniający towar zobowiązany do podpisania i odesłania faktury korygującej, a także do wysłania dokumentów potwierdzających poniesione koszty przesyłki.

Szczegóły dotyczące zwrotu i wymiany znajdują się w Regulaminie.

 

Jak wymienić produkt?

1. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany TUTAJ.

2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

3. Wyślij zwracane produkty na adres sklepu, w którym dokonano zakupu:

Firma Walkabout Sp. z o.o.

Sklep Salewa Warszawa

ul. Aleje Jerozolimskie 53

00-697 Warszawa

(POLSKA)

Firma Walkabout Sp. z o.o.

Sklep Salewa Rzeszów

ul. Zamkowa 13

35-032 Rzeszów

(POLSKA)

Z dopiskiem "Wymiana"

 

BARDZO WAŻNE!

1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, które były dołączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.

2. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rozliczenia oraz dostępności towaru.

3. Jeżeli produkt, który zakupiłeś jest tańszy niż produkt, na który chcesz dokonać wymiany poprosimy Cię o wpłatę różnicy. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tańszy niż produkt uprzednio zakupiony, różnicę zwrócimy w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru. Środki zwrócimy na konto, którego numer podałeś w formularzu.

4. Jeżeli produkt jest dostępny na naszym magazynie po dokonaniu rozliczenia (otrzymaniu Twojej wpłaty) wyślemy go w ciągu 24h. Datę wysyłki produktu na zamówienie potwierdzimy mailem.

5. Koszty odesłania produktu do sklepu salewa.waw.pl pokrywa konsument. Koszt przesłania wymienionego produktu do konsumenta ponosi sklep salewa.waw.pl.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi

Warszawa: tel. +48 22-628-57-44 / 22-623-85-33 lub drogą mailową - sklep@salewa.waw.pl

Rzeszów: tel. +48 17-567-56-55 lub drogą mailową - rzeszow@salew24.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixel